Notice: Undefined index: selected in /data/b/4/b4705362-dfd2-404b-bd00-44cd34939fc6/partnersoft.sk/web/wp-content/plugins/wp-smushit/core/modules/class-lazy.php on line 136
Cenník vývoja software
Cenník služieb vývoja softvéru na zákazku.
Ako sme písali už v predošlom článku o vývoji, vývoj softvéru je ako stavba domu. Keď by sa stavebnej firmy niekto spýtal „koľko stojí dom“, asi by mali rovnako problém odpovedať. Pojem dom ako aj pojem softvér je široký a zahŕňa od malého záhradného domčeka po celý komplex budov. Tak je to aj so softvérom, že malé systémy vieme urobiť pomerne ľahko a relatívne lacno a veľké systémy stoja viac úsilia a času a preto stoja aj viac peňazí.
Cenová kalkulácia
Skúste sa prosím na náklady spojené s vašim IT projektom pozrieť inak. Pozrite sa na ne cez PRÍNOSY.
Prínosy rovno finančné. A prosím skúste si urobiť malú špekulatívnu kalkuláciu:
(ušetrený čas pomocou softvéru v hodinách za týždeň) x 52 týždňov za rok x (cena za hodinu tej konkrétnej práce) = € ušetrené za rok
Keď tieto € ušetrené za rok vynásobíme 4 (priemerná doba koľko vydrží softvérové dielo bez vážnych úprav a zásahov – môže byť aj omnoho dlhšia) = ušetrené € za 4 roky
Ak cena softvéru, ktorý by mal zabezpečiť tieto úspory bude dosahovať 10 – 20% predpokladaných úspor za 4 roky, tak vám odporúčame svoj projekt začať čo najskôr. S vysokou pravdepodobnosťou sa vám oplatí investovať do takého projektu.
JEDODUCHÝ PRÍKLAD:
Ste účtovná firma
Účtujete hlavne pre dvoch troch veľkých zákazníkov a ešte mnoho malých. Ideálne by bolo keby fakturačný, mzdový a skladový systém bol priamo pripojený k vášmu účtovníctvu nech nemusíte tieto položky nahadzovať ručne.
Nahadzovanie položiek vám trvá vždy 3 hodiny denne čo je 15 hodín do týždňa. 52×15= 780 hodín do roka, 3120 hodín za 4 roky.
Keď je mzdový náklad 10 € tak za tie 4 roky je to cca. 31200 €.
Teda ak cena tejto integrácie bude medzi 3120 a 6240 € tak si dovolíme tvrdiť, že neriskujete a ušetríte.
Možno skúste nad svojim projektom pouvažovať aj takto. Aj 50 % návratnosť je stále veľmi dobrá. S číslami sa dá rôzne hrať a modelovať koľko čo bude stáť. Možno je fajn si dať takúto domácu úlohu, čo poviete?
Dovolili sme si teda urobiť niečo ako prehľad čo by mohlo koľko stáť. Prosím berte to ako príklad, je to tak popísané aby ste si vedeli predstaviť za cenou aj reálnu prácu s Vašimi dátami a s Vašim procesom.
Potreba zdrojov na strane zákazníka: 1-5 Človeko/dní (špecifikácia, prebratie a akceptačné otestovanie)
Veľkosť tímu: 1-2 ľudia
Príklad funkcií:
Formulárový zber dát
Jednoduché náhľady nad dátami s možnosťou triedenia a filtrovania
Základná transformácia dát do štatistických výstupov (reportov)
Funkcie s pridanou hodnotou
Integrácia na preberanie dát z externého systému
PRÍKLADY:
1) Správa došlej/vyšlej pošty – evidencia kontaktov, automatické generovanie hromadných/jednotlivých podacích lístkov, import/export kontaktov z/do CRM/ERP pomocou css/xml, kategorizácia a katalogizácia pošty, možnosť priloženia scanu dokumentu, generovanie preddefinovaných reportov podľa typu dokumentu, obdobia.
Vývoj Software – projekt s trvaním do 6 mesiaca
Cena: 10 000€ -54 000€
Administratívna náročnosť: Stredná (vyššia komplexnosť riešenia vyžaduje vyššiu mieru dokumentácie na všetkých úrovniach – projektová dokumentácia, Technická dokumentácia…)
Potreba zdrojov na strane zákazníka: 5-20 Človeko/hodín (špecifikácia, prebratie a akceptačné otestovanie)
Veľkosť tímu: 2-4 ľudia
Príklad funkcií:
Formulárový zber dát
Mechanizmus kontrol nad zbieranými údajmi
Náhľady nad dátami s možnosťou triedenia a filtrovania
Exporty dát (pdf, xls)
Dashboard, sledovanie aktuálnych dát v špecifickom rozhraní.
Rozšírená transformácia dát do štatistických výstupov (reportov)
Funkcie s pridanou hodnotou
Integrácia na preberanie dát z externých systémov
Riadenie prístupov (role v systéme)
PRÍKLADY:
1) EVENT management – evidencia účastníkov eventov, kontakty, import platieb z bankových výpisov (xml), fakturácia – automatické generovanie faktúr podľa zoznamu účastníkov a typu účastníka, Prehľadné zobrazenie aktuálneho stavu naplnenia účastníkmi, Generovanie platobných príkazov pre dodávateľské spoločnosti, generovanie preddefinovaných reportov – napr. Finančné vyhodnotenie eventu/obdobia, automatizované generovanie zmlúv, prihlášok podľa šablón
Vývoj Software – projekt s trvaním nad 6 mesiaca
Cena: 54 000€ – 300 000€
Administratívna náročnosť: Vysoká (komplexná projektová dokumentácia, formalizovaná analýza požiadaviek, podrobná špecifikácia, schvaľovacie procesy, zdokumentované riadenie zmien…)
Potreba zdrojov na strane zákazníka: 15+ Človeko/hodín (špecifikácia prostredníctvom odborných tímov za jednotlivé oblasti, Priebežný projektový dohľad, prebratie a nasadenie s využitím viacerých prostredí (napr. DEV, TEST a PROD), akceptačné testovanie…)
Veľkosť tímu: 3+ ľudia
Príklad funkcií:
Formulárový a strojový zber dát
Mechanizmus kontrol nad zbieranými údajmi s možnosťou dopočtov a autokorekcií
Náhľady nad dátami cez rôzne dimenzie s možnosťou triedenia a filtrovania s možnosťou riadenia prístupu na úroveň záznamu
Exporty dát, zostáv, reportov aj nastavení
Systém definovania Dashboardov pre rôzne role / používateľov
Rozšírená transformácia dát do štatistických výstupov (reportov)
Možnosť využitia BI
Api rozhranie pre komunikáciu s externými systémami
Riadenie workflow
Riadenie prístupov – IAM integrácia
PRÍKLADY:
1) Komplexný informačný systém riadenia procesov – Evidencia „výrobných objektov“, kapacít, kontaktov, import dokladov z externých systémov (objednávky, faktúry, revízne správy…), riadenie workflow s notifikovaním zodpovednej osoby, prehľadné zobrazenie aktuálneho stavu plnenia úloh, implementovaný strom zodpovednosti a hierarchia (chain of command), automatizované generovania a odosielanie dokumentov (vrátane poskytnutia systémom tretích strán), Riadenie prístupov pomocou MS Active Directory. Zdieľané kalendáre.
Vyžiadajte si u nás cenovú ponuku práva na ten váš projekt, ktorý potrebujete spraviť.
Ak máte otázku, radi odpovieme! Stačí ak nám necháte správu.
Táto webová stránka používa cookies na zlepšenie vášho užívateľského pohodlia. Predpokladáme, že ste s tým v poriadku, ale ak si želáte, môžete ich odmietnuť. PotvrdiťOdmietnuťPrečítajte si viac
Zásady ochrany osobných údajov a súborov cookie
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.