D.A.S. poisťovňa právnej ochrany, a.s. je dcérska spoločnosť mníchovskej poisťovne D.A.S. Deutscher Automobil Schutz AG. Na slovenskom poistnom trhu pôsobí od roku 1997 a zaoberá sa výlučne poistením právnej ochrany.
Zákazník nedisponoval žiadnou aplikáciou podporujúcou online predaj produktov. Predaj bol uskutočňovaný na predajných miestach papierovo. S rastúcim počtom zamestnancov, klientov, agentov a zmluvných partnerov sa tento systém stával nedostatočným, neprehľadným, časovo náročným a neefektívnym. Dlhodobo neudržateľným a konkurencie neschopným.
Úloha ktorej sme čelili bolo vytvoriť portál pre online predaj poistenia. Informatizovať systém predaja a činnosti poisťovne s najvyššou možnou automatizáciou procesov.
Naši analytici a architekti spoločnou komunikáciou so zákazníkom skúmali procesy a identifikovali požiadavky na informačný systém. Po analýze navrhli niekoľko vhodných riešení s ohľadom na súčasné procesy, všetkých participujúcich používateľov aplikácie ako aj na budúce možné rozšírenia aplikácie.
Riešením bola databázova aplikácia, ktorá sa skladá zo šiestich DNN modulov.
V rámci administrácie zákazník vytvára a mení produkty, produktové skupiny, väzby na produkty, zľavy a určuje jednotlivé tarify. Okrem definície a špecifikácie ponuky poistenia definuje aj doplňujúce informácie v podobe formulárov, právnych znení, šablón a vkladá zdieľané dokumenty. Tvorí a aktualizuje ponuku online poistenia so všetkými náležitosťami.
Ďalšou dôležitou funkciou je správa, sledovanie a evidencia obchodných partnerov. Aplikácia umožňuje zákazníkovi pridávať obchodných partnerov a generovať URL prostredníctvom ktorej partneri môžu predávať služby poisťovne.
Potencionálny záujemca po kliknutí na URL zadanej obchodným partnerom je presmerovaný na DAS stránku kde môže uzavrieť poistenie. Zákazníkoví sa v aplikácií zobrazí cez ktorú URL obchodného partnera bol poistník presmerovaný.
Prínos:
Po vstúpení na stránku DAS si klient vie prezerať a vyberať z produktov, ktoré boli zadefinované v administrácií. Ná základe navoleného produktu pre ktorý sa klient rozhodol je presmerovaný k nasledovným krokom poistenia:
Formulár pre záujemcu o poistenie > Rekapitulácia > Ponuka > Zadávanie údajov > Poistná zmluva
Ponuku systém vytvára na základe algoritmov automaticky.
Prínos:
Ø Zníženie počtu zamestnancov, úspora času a nákladov – klient nemusí osobne navštíviť pobočku, ale predaj prebieha online a je plne automatizovaný.
Ø Zvýšenie konkurencie schopnosti keďže väčšina ľudí nakupuje online – väčšie prispôsobenie sa trhovým požiadavkám.
Všetky evidované dáta poistníkov sa automaticky zasielajú do externej centrálnej databázy.
Prínos:
Ak klient neukončil proces poistenia ale prerušil ho v určitom kroku z rôznych príčin, aplikácia eviduje údaje o klientovi ako aj v ktorom kroku poistenia skončil. Zamestnanci poisťovne tak majú možnosť monitorovať kedy nastalo prerušenie akcie a na základe údajov ktoré boli vyplnené majú tiež možnosť reengagementu klienta.
Prínos:
Obchodní partneri na základe autentifikácie majú možnosť vytvárať zmluvy a vidieť im prislúchajúcu evidenciu klientov ako aj svoje štatistiky.
Nástroj je plne prispôsobený potrebám obchodných partnerov a kumunikuje s databázou DAS. Zákazník(DAS) pritom vymedzuje práva obchodných partnerov.
Obchodný partneri sa prihlasujú do aplikácie v rámci dvojfázovej autentifikácie, t.j. po zadaní prihlasovacích údajov nasleduje overenie SMS správou.
Prínos:
Naše riešenie je určené pre použitie zákazníkom, obchodnými partnermi poisťovne ako aj pre cieľovú skupinu klientov. Riešenie umožňuje centrálne riadenie celého distribučného kanála.
Zákazník je s riešením spokojný, pretože poskytuje nástroj pre online predaj produktov. Spoločnosť je teraz schopná predávať produkty rýchlo a efektívne bez časového zaťaženia a zbytočných nákladov.
Riešenie zákazníkovi prinieslo:
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Multilingual WordPress with WPML